Om det härliga vädret

Fanns inte mycket att säga där. Det regnar. Men till något annat. Känns som jag har kontroll över tillvaron idag. Så mycket kontroll att jag redan bokat in Alvins 6-årskalas på ett lekland. Inte snart utan i mitten av september. Jag kände mig nöjd över detta. Tjejen som bokade lät mindre nöjd över att jag inte kunde bestämma varken ungefär hur många barn som kommer, vad vi ska fika eller vilken tid kalaset skulle bokas. Eller hon var supertrevlig men jag kan tänka mig att jag var en sån där besvärlig kund. Nåja det finns 3 månader kvar att fundera på såna petitesser. Annars är jag på väg hem för att byta om till min cykelreparatörsoutfit dvs kläder ur tvättkorgen. Varför stanna vid att laga punkteringar när även kedjor passar på att gå av 5 minuter efter? Jag öppnar nog eget efter semestern ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju kanonbra m sådan framförhållning! :). Antalet barn lät de ju inte behöva ha nån stress över, ett tag kvar som du säger :)

2012-06-07 @ 19:44:11
Postat av: Eli

Det va jag som skrev förra :)

2012-06-07 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0