Och när jag ändå är igång..

.. så kan vi överdriva bloggandet så här i början. För att ju mer jag får ur mig här desto gladare blir Johan ;)

Ville tipsa om en kompis som har en slags träningsviktblogg på ceciliakennback.blogg.se. Hon är dessutom trevlig och en duktig zumbainstruktör ifall någon känner sig manad att prova lite koreografi.

Och Alvin är också glad att jag känner Cissi för nästa söndag är han bjuden på Cissis sons, som förövrigt också heter Alvin, kalas på Leos lekland. Hur nöjd är man inte då om man är dryga 6 år?

Efter 3 timmars fixande, varav två timmars djupa diskussioner kring övernaturliga väsen, tvätt, cykelkedjor och trötthet i allmänhet i telefon med Bella, är cykleln nu lagad. Och jag tänker aldrig öppna en egen cykelverkstad iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0