Fantastiskt

Jag har hittat en fantastisk webbsida som säljer fantastiska klänningar. Idag hämtade jag ut min beställning och de är ju bara helt fantastiska! Min kamera är mindre fantastisk fast bara det att den slog igång trots att den är trasig är dock inget annat än fantastiskt.


   

Nu ska jag bara hitta tillfällen då jag kan använda dem. Den blå med ett gult hårband på en em-match kanske? Eller så gör jag som så att jag har dem på jobbet helt enkelt :)

Så till min 30-årsdag önskar jag mig: presentkort på ny tatuering, klänningar från www.missretro.se och en ny kamera.

Livet är bra härligt dagar som denna!

Kommentarer
Postat av: Eli

Åh så snygga!!! Där ska jag in o kika vid tillfälle, är på jakt efter en klänning i "old style". :). Är de bra i storlekar? De passar dig klockrent!!

2012-06-07 @ 19:54:13
Postat av: Anki

Beställde en M och den sitter som ett smäck! Nu lär skattepengarna gå åt ;)

2012-06-07 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0