En lördag

Ibland undrar jag om det verkligen står rätt till där uppe. Är verkligen alla hästar i hagen eller var det en liten rackare som smet? Jag har varit på lekland med barnen i 3 timmar, sen IKEA med barnen i 1 timme, handsågat taklister och spikat fast dessa, röjt i boden och sedan handklippt kanterna av gräsmattan med en köksax. EN KÖKSAX. Är man klok då? Sen att man trots 3 synliga blåsor fortsätter klippandet gör mig lite rädd. Så fort Johan är borta får min pysslamani totalt fnatt! Kan tillägga att jag faktiskt tagit hand om mina barn också ifall nån var orolig. Imorgon ska. Johan vara borta ca 12 timmar igen och jag undrar vad jag kan tänkas hitta på då? Klippa gräsmattan (med gräsklipparen) är planen hittills. Sen kanske det finns lite roliga färgburkar i källaren? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0