I'll never te-ell

Nån som sett Don't say a word? Rubriken låter iaf som den galna kvinnan i filmen säger det. Har ni inte sett den är det inget roligt alls. Nä det var inte snällt att bara säga A där förut. Men den första hemlisen är verkligen ingen hemlis. Den skulle jag vilja ta en megafon och basunera ut i radio. Det är mer en känsla. En känsla av att vara mycket less. Men allt lämpar sig inte att skriva i ens sin egen blogg. Herregud de finns ju de som förlorat sina jobb pga facebook. Tillräckligt med koder Karin? Hursomhelst glöm den jag kan tala om det offline so to speak. Men den ANDRA hemlisen ojojoj ;-) Jag hoppas verkligen jag kan berätta en vacker dag men den handlar ytterst lite om mig. Jag skulle nog hållt käften från början. Men nu läggs det ner jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Eli

Oj va kryptiskt, nu fattar vi mkt mer -eller inte! =)

Facebook ja, många som blivit av med jobb pga det läste jag -folk som skriver om hur de hatar chefen o massa annat, inte det smartaste att basunera ut där kanske.. =)

KRAM

2011-05-26 @ 22:03:54
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Fia

ÄLSKAR den filmen! Brittany Murphy i sin bästa roll! :-D (förutom 8 miles, heter den va den med eminem)

2011-05-27 @ 08:45:56
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0