Hemlisar

Å vad jag kan störa mig på när folk pratar i gåtor ibland, bara säger A och meddelar att man kanske får information om B lite senare, eller inte alls. Verkligen superirriterande! Så därför ska jag nu göra likadant ;-) Inte för att retas. Absolut inte. Men jag har faktiskt några hemlisar. En mindre rolig som egentligen inte är en hemlis, men nåt som inte passar att skriva här. Och en annan som är mer rolig men som jag inte får skriva här. Kanske nån gång i framtiden. Eller inte. Jag har inte kontroll över den biten. Det finns andra som bestämmer ibland också ;-) Så nu vet ni, hur känns det? Men nåt jag kan berätta är att jag numera bor på jobbet och att vi ska renovera badrummet om några veckor. Men jag bor inte på jobbet för att få råd till renovering, utan jag råkade bara ha lyckan att bli schemalagd 9 arbetsdagar i rad. 4 down 5 to go. Och att vi ska renovera badrummet snart får mig att inte bryta ihop pga jobbet. Jo och så har jag en halvfärdig ny tatuering, yay!

Kommentarer
Postat av: Fia

HOHO! Älskar sånt... :-D Spännande som 17!

2011-05-23 @ 09:06:37
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Eli

Helt rätt, så gör vi andra ju! =) (men nu vet du iofs mina hemlisar, för nu är de inte hemliga längre...haha)

KRAM

2011-05-23 @ 14:43:47
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: ingela

bläää tråkigt ;)

2011-05-24 @ 08:00:37
Postat av: karin

Jag dör!! å analyserar ditt inlägg om och om igen. Kan hon kodat det om man tar den tredje bokstaven ur varannat ord? i så fall kan man med lite tur få ihop "DN grat" kan det betyda en början på att man kan få DN gratis? men är det en hemlis? å hur är det möjligt.. å orkar man ha alla de tidningarna VARJE dag, Hinner man läsa dem?

nä jag blir inte klokare av detta. Nu är det bara att du bekänner med en gång annars kommer jag med blåslampa och block. Tristan fick fingeravtrycks kit i födelsedags present. Nog dags att använda det!

2011-05-24 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0