Fredag den trettonde

Jamen den här dan har ju börjat strålande! Vaknar innan barnen och kan inte somna om. Alvin vaknar sen på helt fel sida av sängen (och i helt fel säng dessutom ;-) Påstår vid lunch att jag inte bestämmer över honom utan det gör pappa. 5-årstrots är underbart. Tova som haft feber hela veckan men nu är feberfri har istället fått utslag över hela kroppen och bor helst i min famn, stackars liten. Tog 3 timmar att klä på mig och få på lite smink imorse. Sitter nu på bussen och har överlåtit barnen till mormor och morfar. Ska tydligen jobba till stängning ikväll ifall jag inte somnar innan dess ;-) Ska leta rätt på en stege att krypa under, slänga ett glas i golvet och sen snubbla över en svart katt som korsar en väg så är dagen fulländad! Men som den positivt inställda människa jag är så är jag såklart glad ändå, har ju min pappa på besök och en ledig helg att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Eli

Ta med några a-brunnar också så är dagen ännu mer fulländad! hahaha För visst var det a-brunnar man inte skulle gå på? K-brunnar betydda kärlek eller nåt? ler

Ha en bra kväll på jobbet!

2011-05-13 @ 15:06:50
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0