Dagens tankar

Ligger i sängen och funderar över varför jag inte sover. Jag var redo för sängen ungefär när jag började jobbpasset vid lunch idag. Och värre blev det ju mer tid som gick. Sen blev jag pigg ett tag när jag fick syn på vår nya kylochfrys som var inburen, ikopplad och fylld med mat när jag kom hem från jobbet. Lite kär blev jag med. Och kände mig väldigt vuxen som fick såna lyckokänslor för en vitvara. Vuxen och lite onormal. Men så kom tröttheten tillbaka när jag såg hur taket där ovanför såg ut. Och nu ligger jag alltså här och funderar över viktiga saker såsom: Exakt hur grinig kommer jag vara om 6 timmar? Är jag kissnödig igen? Kan få inkontinens innan 30? Undrar om det säljs överskåp till side-by-side kylar? Svar mottages tacksamt. Och överseende med ickeexisterandestyckeindelning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0