Dagen efter, under och före

Igår var det 30-årsfest för bästa tvillingsystrarna Ingela och Jessica. Så himla kul!
Roligast av allt var nog allas utstyrslar, the 80's rock! Och så maten, stämningen och musiken förstås. Klockrent! Hade kunna lagt in bilder om jag inte glömt kameran hemma under kvällen.

Idag var det fotbollsträning igen för Alvin. Som han längtat! Började förbereda sig redan vid 9 imorse. Kl 11 ringde en kompis och frågade om han ville leka men han tackade dock nej eftersom fotbollen skulle börja om bara 3 timmar! Söta unge.

Har varit oförskämt pigg idag tills för en kvart sen när det totala tröttheten satte in. Hocky-final på tvn om 2 timmar så kanske koka lite kaffe?

Imorgon är en stor dag. Klockan ett kommer jag nämligen sätta mig i tatuerarstolen för att utstå några timmars smärta. Tatueraren tror att det kommer ta 3 timmar att tatuera en hel överarm. Jag gissar på minst 5 och förbereder mig därefter.
Men den största prövningen under morgondagen blir att hinna en buss till jobbet som avgår någon gång runt 7, helst med barnen lämnade hos dagmamman innan och gärna utan att se ut som en disktrasa. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0