Kinabuffé

Igår var vi på Kinabuffé. Oj barnlediga igen? kanske nån tänker. Men nej buffén var hemma hos Bella och Fredde och "vi" innefattar jag och barnen. Johan låg hemma på soffan och var mycket sjuk, antagligen influensan. Så han missade tyvärr detta fantastiska spektakel. Gudomligt gott och ack så mättande! Efter middagen rullade jag och Bella hem till oss för att lägga Tova och sedan kunde vi fortsätta goffandet med en fantasrik god efterrätt och en påse ostbågar. Jag väger på allvar 2 kg mer idag än igår. Lovely!

Och enligt alla på facebook har det varit soooool idag vilket jag såg en skymt av innan jobbet. Gillar slask väldigt mycket faktiskt, det bådar liksom gott på nåt sätt. Sen var det tydligen en giganstisk fullmåne inatt vilket förklarar varför jag inte somnade förrän kl 4.

Nu kan jag inte koncentrera mig alls längre för Johan hejar så högt på att Djurgården ska förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0