Hej Propoints

Ja idag gick jag med i Viktväktarna för första gången och det verkar faktiskt riktigt lovande! Dock har jag förbrukat alla mina points för idag och jag är hungrig. Måste organisera det där litegrann framöver.

Sen kom det hem lite provbågar som jag beställde i lördags. Snabb levernas kan man kalla det, visste inte ens att Posten arbetade på söndagar. Av de 6 bågarna är det två som jag ser rätt normal ut i. Eller mindre ful kanske man kan säga. Skulle hemskt gärna lägga ut en bild här men jag hittar inte kamerasladden... (hmpf) ;-) Fast ska skicka tillbaka alla och beställa hem de två + ett par till jag fick syn på idag istället. Sen när jag har the final three ska jag ordna en omröstning här, promise.


Kommentarer
Postat av: Bella

Heja heja!! You go girl!! Hojta till när du har nästa gäng brillor hemma!

2011-03-30 @ 21:16:01
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: karin

då jag fortfarande anser att jag mer eller mindre bestämmer när vi leker (eftersom jag är äldre) så vill så klart också jag vara med och lägga den avgörande rösten. ;)



kul att se dig idag.

Love

2011-04-01 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0