Men vad fasen..

Förra inlägget skrev jag efter ett inlägg jag skrev fem minuter innan det förra. Typ. Summan av kardemumman: Ett inlägg, det viktigaste, existerar inte längre. Fast så viktigt var det inte. Det handlade mest om att det redan blivit Juli fast jag fortfarande tror att det är Maj.
Men trots oviktigheten blir jag helt vansinning på när en dator eller ett internet helt själv kan fatta ett beslut att det där var så förbannat trist så det tänker jag inte publicera. Eller det blev publicerat först men sen var det väl så felstavat så det inte fick vara kvar i cyberspace.

Lika irriterad blir jag på att behöva vänta på saker. Som idag tex stod vi i en terminalhall hos DHL i en kvart innan nån sommarjobbare ens fattar att den blinkande lampan i taket betyder att någon i andra änden av lagret tryckt på en knapp och vill hämta något. När denna sommarjobbare sen likgiltigt dyker upp på en larvig truck medans hon känner sig lagom cool, får man frågan varför det inte står något lagernummer på uthämtningspappret. Ja jag vet inte men du kan ju höra med din kollega som gav oss pappret kanske?!! Herregud.

Ja men annars badar vi, solar blekfeta kroppar och bara existerar. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0