Hej bloggen

Jag har haft semester, jobbat en vecka och ska nu ha semester igen. Johan har haft semester, varit själv med barnen en vecka och ska nu börja jobba igen. Han har också gått med i Facebook. Sommarens sensation kan man säga.

Sommarens katastrof har väl alla hört om vid detta laget. Tänker på de drabbade i Norge hela tiden. Fruktansvärt!

Annars ber jag om ursäkt till er som inte gett upp hoppet om ett inlägg här, och som har en egen blogg som jag borde bry mig om. Jag har inte brytt mig på hela sommaren. Men jag bryr mig i den andra virtuella världen - Facebook. Så, nu kan jag sluta ha ångest över det.

Annars är jag en överdrivet planerande människa som redan börjat leta höst/vinterkläder åt barnen och påbörjat inköpslistan till Ullaredsresan om 2 månader. Planerande eller rastlös. Ska snart fundera ut var mina fickpengar till resan ska komma ifrån.

Jag har fyllt år också. Är tydligen med i 29-klubben nu vilket innebär att man varje år framöver kommer fylla just 29. Låter ju strålande! Synd att Johan missade att gå med i den klubben där förut. Han är visst redan 32 så där är det redan kört ;-)








Kommentarer
Postat av: Satu- 4 barn på 2 år

Kikar in och säger hej:) Vilken mysig blogg du har=)

2012-04-20 @ 14:28:30
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0