Saker

... jag ogillar:

*Räkningarna som just blivit betalda
*Det faktum att det antagligen är översvämning i tvättstugan just nu
*Att det är stopp i avloppet i källaren så tvättvattnet rinner ner i en tunna man måste tömma en gång i halvtimmen vilket innebär ovan nämnda punkt.
*Att kräksjukan ständigt hånflinar mot oss, eller åtminstone vanliga spyor iallafall. Same shit.
*Att inte få någon lön för jag vabbat hela månaden. Typ.



... jag gillar:

*Att räkningarna faktiskt redan blivit betalda
*Att jag slipper tvätta hela dagen imorgon
*Att min bror KANSKE dyker upp i helgen och powergästar Sverige i 4-5 dagar!
*Att jag slipper stressa iväg med barnen imorgonbitti



Inget ont som inte för något gott med sig, eller hur?




Kommentarer
Postat av: ingela

nämen usch...kräks ni igen?=(

Men vad jobbigt med källaren då..

2011-01-25 @ 19:11:10
Postat av: Veronica

Det låter bra det.

Börjar få nog nu:-(

Ni har haft otur så det räcker ni med.

Nu vill jag ha sommar sol och innga baskelusker :-D

2011-01-27 @ 14:14:17
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Eli

livet från den ljusa sidan

ME LIKE! =)

2011-01-30 @ 22:27:05
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0