Rubrik

Bror min är här så jag har både idétorka och tidsbrist att sitta här. Jag som skriver så mycket annars ;-)

Annars sker det och ska ske förändringar med saker. För ca en halvtimme sen fick vi bilen såld. Ja den gamla bilen som vi skulle sålt för 3 månader sen men sedan blev stående hos Johans pappa. Visserligen var den bra att ha förra helgen då vi fick punka på den nya. men inte kan vi ha två bilar "ifallatt". Vi är inte så rika nej.

En till förändring som jag nyss bestämt ska ske är omtapetsering i hallen. Jag bestämde det när jag såg att väggen bakom tapeten syns på lite för många ställen. jag skuldbelägger ingen men tycker att folk under 110 cm långa kan känna sig lite skyldiga, det inräknar även hundar. Lite vitt till våren kanske?

Fler förändringar skrivs om senare när jag tänkt och bestämt klart. Förlåt VI tänkt och bestämt klart. Arbetar för fullt med mitt kontroll-och maktbehov ;-) Lite tur behövs också just nu..

Imorn blir det jobb och sen träffa mamma och bror framåt kvällen, och tisdag ska vi ses HELA DAGEN! Skridskoåkning står på schemat bl.a. Onsdag åker han hem igen efter en powervisit på exakt 100 timmar i snöiga Sverige. Back to Florida och jag är inte ett dugg avundsjuk ;-)



Kommentarer
Postat av: Eli

Kul med nya projekt! Kommer bli superfint! =)

Och superkul att du får träffa din bror några dagar! Nästa gång kanske ni åker till solen och träffar honom!? =)

Kramc

2011-01-30 @ 22:28:35
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0