Om det hippaste modet

På begäran ska jag nu blogga om mode. Men inte vilket mode som helst utan om tjusningen med mukisbyxor. Så här är det. Mjukisbyxor är snyggt, praktiskt och ack så skönt!! Det döljer celluiter och valkar vilket gör att ingen kan se hur fet man egentligen är. De finns i olika färger som passar alla smaker. Och det bästa av allt: Om man nu mot förmodan skulle få för sig att ge sig ut på en springtur så behöver man inte ens byta om. Men duscha och byt gärna till ett par rena byxor efteråt.

MEN det finns något som jag tror vinner modescenen ändå - En Onepiece jumpsuit.

HELT fantastisk! Vem vill inte ha en sån till fredagsmyset? Enda nackdelen är att du antagligen inte kommer få ligga så länge du envisas med att knalla runt i dräkten. De är tydligen inte så sexiga.
Kanske en bra ursäkt att använda sig av istället för huvudvärk?





OBS! Det är tyvärr inte jag på bilden.


Kommentarer
Postat av: Eli

Jag tror att de är ruggigt sköna -inte så superheta kanske, men mysiga. =)

För några veckor sen när vi va på citygross o handla så såg vi en cool brud som gick runt i en sån där -barnen (de större) tittade rejält kan jag säga! =) *haha*c

2011-01-05 @ 20:10:44
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Fia

hahha! Fy FAAN vad jag vill ha en sådan!!!!!!!!!! UNDERBAR! Psst, enligt Stefan får jag ligga iaf. Han är nöjd bara han får komma till skott. ;-)

2011-01-06 @ 20:41:48
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: ingela

haha,det va ju den jag länka till på FL tråden förrut ju ;)synd bara att de kostar typ 1700:-,liite dyrt för en hemma mys dress

2011-01-15 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0