Glömsk, spontan och otroligt tacksam!

För det första då så är det ju rena öken här, det vet ni redan. Det är så dött att jag nästan skäms. Jag har spenderat en kvart med att komma ihåg vilket lösenord det är till bloggen. Uppenbarligen gick hissen hela vägen upp till sist.

För det andra har jag kommit till en ny självinsikt idag. Att jag är otålig har jag fått påpekat för mig förr, men att jag är spontan har jag strängt förträngt hela mitt liv. Tills för en stund sen då jag skulle gå och kissa och får syn på ett örhänge som ligger och skräpar på badrumsskåpet. Tänker att det skulle se snyggt ut där upptill på mitt vänstra öra. Tar örhänget och pressar igenom det i ett hål som inte fått luft på säkert 10 år. Efter lite blod, svett och några tårar så har jag en sprillans ny gammal öronpiercing! Märks att 30-årskrisen närmar sig med stormsteg...

Och för det tredje så är jag mitt i en 3-dagars helg, alltså ledig FREDAG, LÖRDAG OCH SÖNDAG! Gud har hört mina böner. Eller så är det nya schemafixande datasystemet på jobbet på min sida just nu. Tacksamt är det vilket fall som helst!

Ska nu spendera resten av kvällen med att leka frisör och sen leta efter en hockeyhjälm. Imorgon fortsätter vi helgfirandet med skridskoåkning och 17-årskalas!

Hur är det med er föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0