Diet tips

Ja nu är det nytt år o allt! Ut med det gamla och in med det nya vilket för många innebär att försöka bli av med lite extrakilon inför beach 2011. Jag minns första gången jag hade som mål att slippa vada i vassen när sommaren kom, det var för ca 10 år sedan och än har jag inte lyckats. Men skam den som ger sig!

Hursomhelst har jag ett jättebra tips för er som vill gå ner i vikt, jag tror nämligen jag hittat lösningen!

Börja med att heta Hagman i efternamn.
Fira nyår.
Vänta max ett dygn och börja sedan kräkas kopiösa mängder nyårsmat.
Önska att du hellre födde barn än att vara med om helvetet.
Gå ner 2 kg på köpet!

Sedan kommer den lite svårare biten, dvs fortsätta gå ner i vikt (helst ej på samma sätt som dagen innan). Men misslyckas du med det så försök åtminstone att inte gå upp de förlorade kilona igen.. inte förrän till nästa jul eller nyår iaf.

Men idag är sista dagen av isolering, så länge inte Johan börjar spy också.. Men han klarade sig förra året när exakt samma sak inträffade så det är nog lugnt. *peppar peppar*
Appropå peppar så åt han i panik upp alla vitpepparkorn han hittade i skafferiet igår. Och det verkar funka!

Kanske ett tips till er som inte vill gå ner i vikt?

Lycka till med nyårslöftet så ses vi på stranden (i vassen) i sommar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fyyy, ok att det är ett effektivt viktminskningsknep med magsjuka men nä.... sist jag låg här och spydde så tänkte jag också att jag hellre hade fött barn, haha. Hoppas ni är friska snart och att oönskade kilon trillar av utan ansträngning :)

2011-01-03 @ 14:44:57
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Eli

Shit -då sket sig den dieten, fel efternamn!!! =)

2011-01-05 @ 20:11:32
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0