Om förändringarna

Lite allvar nu då. Som jag skrev för ett tag sen ska det ske lite förändringar här hemma. Den ena är ju då att byta jobb. Mer om det senare när jag vet hur bra jag gjorde ifrån mig på intervjun igår.

Den andra är den jobbigaste förändringen. Och hänger till viss del ihop med den första. Och jag tänker att det är lika bra att skriva lite här så man slipper berätta och förklara för alla man träffar.
Kira ska få flytta :-(
Hur vi än vrider och vänder på det så får hon helt enkelt inte tiden hon förtjänar. I helgen ska en familj komma och hälsa på och klaffar allt så får hon åka redan då. Sån jäkla jobbig process men vi är överens båda två och jag tror hon kommer få det bättre faktiskt. Vi kan inte ha henne kvar av egoistiska skäl utan nu får vi bita ihop helt enkelt, hur misslyckad man än känner sig. Hon har riktig potential till att lära sig saker den hunden! Men nu ska vi först hitta det rätta hemmet åt henne, kanske hon fortfarande bor här i sommar mao ;-)

Så nu längtar jag tills allt är över för det här är det jobbigaste, näst efter att vi tog bort Storm, som hänt på evigheter..

För dagen ser jag fram emot lugnet efter stormen, dvs Tova ska strax gå och lägga sig ;-)


Kommentarer
Postat av: ingela

så ni har bestämt er nu..förstår att det känns tungt,och förstår även ert beslut.Hon kommer nog att få det kanon ;)

Spännande med nytt jobb då =)

Kram kram

2011-02-10 @ 18:41:48
Postat av: Eli

Säger det igen -jobbet kommer du lätt att få! =)



Jobbigt m Kira, men förstår hur ni känner -tiden räcker inte riktigt till alltid. =(

Men klart att saknaden kommer vara enorm. Hoppas ni hittar ett jättebra hem åt henne!

Kram

2011-02-10 @ 19:07:36
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Fia

ååh vännen! Jobbigt, men ni gör helt rätt. <3 Kramar i massor till er!!

2011-02-11 @ 21:39:30
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0