Nope

Det blev inget nytt jobb just nu. Det var nära men inte tillräckligt. Jag trodde jag skulle vara mer besviken men har faktiskt varit på ett strålande humör hela dagen ändå. Trots missat nytt jobb, inga blommor på allahjärtansdag och minus 5 miljarder grader ute så är jag på bra humör! Håller jag på att bli galen?

Angående jobbet så tänker jag att det inte var meningen. Jag kommer nog se tillbaka på det här om flera år och förstå varför det inte blev nåt där, eftersom jag då har mitt riktiga drömjobb.

Angående presenter på allhjärtansdag så bryr jag mig inte utan uppskattar hellre blommor på en vanlig trist vardag när man minst anar det. Sen har Johan en bra ursäkt, han är nämligen sjuk. Och vi vet ju alla hur män blir när de är sjuka. "Ynkliga och svaga" är några ord som spontant dyker upp ;-)

Och till sist angående Kira så är det minsann löst nu. Och på bästa möjliga sätt dessutom. Johans härliga systerdotter + fästman ska ta över henne =) Känns helt rätt i hjärtat och då får vi dessutom träffa henne igen. Men de dröjer några veckor till, de skulle tydligen åka till Thailand en sväng först.

Annars har jag sytt en ny klädsel till Johans senaste containerfynd - en Brio sittvagn. Jag kommer definitivt aldrig sy en barnvagnsklädsel igen. Det var inte så jättespännande faktiskt. men den ser helt okej ut och nu är det bara sufletten kvar. Jag började med den men så knäcktes den sista av 7 symaskinsnålar jag avverkat under tillverkningsprocessen, så det var bara att packa ihop. Jag ska försöka muta någon att köpa nya åt mig imorgon, tror Bella får bli den lycklige ;-)

Nu tycker sjuklingen att jag ska kolla på en norsk trollfilm med honom. Jag tycker att jag ska sova istället.

Kommentarer
Postat av: Fia

Precis så är det! Det var meningen att du inte fick jobbet för snart dyker det rätta upp! PUSS vännen!

2011-02-15 @ 20:29:12
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0