Inställt

Ja helgens besök av Kiras eventuella framtida familj är ju definitivt inställt. Skickade sista mailet i tisdags och bad om telefonnummer mm så vi kunde prata "live" innan helgen. Hon lät så engagerad veckan innan men fick sedan dess inget svar.. förrän ikväll. I mailet står typ "Blir inget besök i helgen. Jag får avvakta med att hitta en hund eller leta i närheten"

Bra framförhållning där. Bara att kontakta andra intresserade då. Å vad denna process är jobbig, känns helt galet hela grejen!

Så förändringarna kanske inte alls kommer ske. Inte har de ringt om nåt jobb heller. Jag tänker som så att hon säkert ringt den som fick jobbet igår, och kontaktar oss andra loosers på måndag, ALLTSÅ PÅ ALLAHJÄRTANSDAG ( SKRIVER TYDLIGT FÖR DIN SKULL JOHAN) ;-) 

Annars då? Jo Johan bestämde att vi skulle se Titanic ikväll. Jag gjorde ett tappert försök att byta till Melodifestivalen men icke. Mitt i filmen somnar han. Och jag har sett för långt för att kunna byta kanal. Man hoppas ju varje gång att båten inte ska sjunka trots att den just kört på ett isberg, trots att historieböckerna säger så och trots att den gjort det de senaste 7 gångerna man sett filmen. Sen hoppas man in i det sista att Jack inte alls fryser ihjäl där i vattnet. Snyft snyft.
MEN värst av allt! Det jag fortfarande inte riktigt klarar av att se även denna gång är när tanten Rose släpper ner ett 56 carat diamanthalsband i havet i slutet av filmen! 56 CARAT!

Jag skulle bytt kanal helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Bella

Ang melodifestivalen missade du inget hjärtat. Och angående Kira så var hon säkert inte rätt köpare! Det finns en mening med allt.. Även om jag förstår att det är en jobbig process så kommer rätt köpare att dyka upp så småningom.. Och så klart att det inte är kört med jobbet! Och OM du inte får jobbet, tänk vilken FÖRLUST för dem som inte får ha dig hos dem! Kram gumman!

2011-02-13 @ 08:26:35
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag hittade på Piratebay (where else), sök på "30 day shred" så kommer det upp några, den jag tog var den minsta filen tror jag för vårt internet är så segt. 699mb eller nåt och den funkar toppen, det är alla tre delarna med där. 20 min är precis lagom, jag har hunnit klart både igår och idag lagom till Samuel har vänt upp och ner på hela lägenheten!

2011-02-13 @ 10:48:39
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0