En till rubrik

Satt just och funderade på varför jag är vaken. Jag ska ut med tjejerna imorgon kväll och har tänkt hinna jobba en hel dag först och aknske tillochmed hinna fixa en frisyr på morgonen. ja jag har nämligen köpt hårnålar idag. jag vet inte vad jag ska göra med dom men jag brukade använda hårnålar ibland förut. På den tiden då man hade tid att göra sig iordning förstås, men imorgon tänkte jag slå på stort. Jag, leopardthightsen och ett gäng hårnålar. Och lite vin kanske ;-)

Sen är jag totalt värdelös på att driva ett företag. Jag och Bella har ju som bekant en liten verksamhet vid sidan av men just nu är det hon som gör allt jobb. Men skärpning nu! På söndag ska jag minsann vara hur hurtig som helst. Efter jag jobbat igen och kanske gnällt lite över huvudvärken och varit ynklig en hel dag ;-)

Sen ska jag köpa en semla till Bella för att hon är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0