Stockholm

Igår var jag på utbildning i huvudstaden, eller Solna närmare bestämt. Dagen började bra med en försovning till kl 7. Min buss skulle gå 7.45. Efter lite panik med att lämna barnen satte jag mig på bussen som en gammal trasa. Hann dock med både buss, tåg och pendel. Dock är jag inget större fan av Centralstationen. Jag stod ett tag på en perrong i tron om att ta ett pendeltåg. Dock visade det sig att resten som stod där skulle till Malmö. En snäll man sa att man åker tunnelbana nr 11 till solna, inte stå vid spår 11 som jag gjorde. Jag är en idiot ibland. Resten av dagen flöt på bra och hemresan var en piece of cake. Så det var min dag. Nu ska jag utnyttja mina nya kunskaper på jobbet. Och som ni märker fungerar inte radbrytning på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0