Dagarna innan påsk

Ja nu är påsken nästan här och med den SOLEN och en hel del att tänka på. Nu pratar jag inte handling av påskmat, påskpyntning och sånt pysselutan snarare huvubry som att boka tatueringstid, handla presenter till folk som prompt ska fylla år mitt bland helgdagarna, bygga ihop ett växthus, måla utemöbler, sy clowndräkter och försöka lära mig gå normalt i mina nya glasögon. Såna viktiga grejer. Om det tar ca 6 veckor för en person som ska ha glasögon i för jämnan att vänja sig, undrar hur lång tid det tar för en person (som jag) som ska ha dem på sig max ett par timmar om dagen? Kunderna måste trott jag var en sån där glasögonwannabe eftersom jag hade dem i håret hela dagen. Minnet är nog sämre än synen kan man säga. Som sagt lite mycket att tänka på, speciellt för en som lider av grav minnesförlust. Tur att min mobil har en app där man kan skriva små post-it lappar! Angående tatueringsbekymret så är det nu löst. Innan sommaren är här kommer jag ha en mycket vacker överarm. Lycka! Nu ska jag ägna mig åt något jag hört är bra att ha - sömn.

Kommentarer
Postat av: Anki

... och där slutade radbrytningen att fungera även på den stationära datorn.

2011-04-20 @ 00:06:10
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0