And the winner is..

Nummer 3! Har just beställt färdigt. Kändes som det var på tiden när jag träffade fingret på skärbrädan istället för potatisen. Ska snart ta av bandagebollen och se om det forsar fortfarande, men det är en helt annan historia. Det roliga är att jag beställde precis innan sista kommentaren från pappa "Definitivt nummer 2". Och jag ignorerade totalt även Karins kommentar fast jag nästan gav henne veto. Sorry gumman du får 3 extra röster nästa gång jag behöver nån som fattar ett beslut åt mig ;-) Man kan ju inte jiddra hur länge som helst över ett par glasögon liksom, så nu fick det vara nog. Blir nog bra det där.

Kommentarer
Postat av: Anki

Radbrytningen fungerar bra ser jag.. ;-)

2011-04-10 @ 00:42:17
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0