Projekt

Att fynda är kul! Speciellt när man hittar två stuvbitar på en tygaffär för 10 kr styck, och sen lyckas sy (om än lite snett) en snuttefilt och en väska av tygerna.



Idag är jag inte ett dugg könsneutral utan båda grejerna är till Tova =)

En annan sak som händer. Bara 2 dagar kvar till ULLARED!
Här kommer packlistan:

*Tandborste. Lite fräsch i munnen är aldrig fel.
*Rena trosor. Lite fräsch där nere är heller aldrig fel.
*Block och penna. Man bör föra en enkel bokföring över det som hamnar i kundvagen, bra att veta när man går till kassan och måste betala allt.
*Miniräknare. Man bör räkna ihop det som står i blocket, bra att veta att man har tillräckligt med pengar på kontot när man går till kassan.
*Kamera för att dokumentera en historik resa.
*Mobil så vi kan hitta varandra i det sjukt stora varuhuset.
*Lipsyl för att jag är beroende av det.
*Nikotin för att hålla nerverna i schack.
*Sängkläder. Eller så skippar man det och spar utrymme i bilen?
*PLÅNBOKEN! Behövs ingen vidare förklaring.

Det är nog allt. Eller har jag glömt nånting?



Kommentarer
Postat av: Bella

Du glömde vinflarran!!

2010-09-23 @ 07:12:02
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh så sött tyg! hade säkert funkat till mina killar, om man vill vara könsneutral.

och Ullared låter farligt kul, nån gång innan jag dör ska jag också åka på en sån där hysterisk shoppingresa :-D

2010-09-23 @ 10:47:52
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Eli

Ni kommer ha det kalas när ni åker till ullared -shoppa som galningar och dokumentera varuhuset i bilder så vi får se hur galet stort och mkt det finns där! =)

Tror du fick med det viktigaste på din lista!

I nåt av programmen på tv hade en av tjejerna med sig ett måttband och mätte kläderna till barnen eftersom det kan skilja i klädstorlekar, men det kanske är overkill att ha det med?



Lycka till! =)

2010-09-23 @ 10:51:24
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Fia

hahaha! UNDERBART! En enda fråga har jag. HUR ska ni få plats med det ni handlar i bilen om ni är fyra pers??? Vi var tre stycken i en stoooor bil (hem från bussen) och då fick jag sitta med min STORA (den gula med me and i kläder) kasse i KNÄET!



Vill bara säga LYCKA TILL! Och sen säga att ni är HEMSKT välkomna att åka med bussen till Ullared och oss nästa vår!!! :-D



PUSS!

2010-09-23 @ 11:46:31
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

låter som du har allt under KONTROLL:) ha så FUNNY EVERYBODY!!

2010-09-24 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0