Om varför jag har dålig humor

Lite kanske är genetiskt. Det är min bror ett levande bevis för. Men jag tror någon annan får stå tillsvars för resten. Läs här bland kommentarer till "Husvagn i Ullared" Jag orkar inte länka, klockan är halv två på natten.

"Man blir som man blir behandlad" kanske det finns ett ordspråk som heter? Nu finns det det iallafall.
Men jag älskar dig med Johan och är glad att bidraget du får varje månad är tillräckligt för att du ska stå ut med mig :-) Och jag lovar att vi ska ha matchande joggingdressar, midjeväskor, vattenflaskor och karta och kompass där i varuhuset. Sen ska jag stanna på varje avdelning och ta en bild på mig själv som jag sedan ska sätta i ett album vilket ska bli din julklapp! Det ser du fram emot va? Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0