Kalaset mm

Går lite segt med bloggandet för tillfället. Kan bero på att jag mestadels bor på jobbet. Men det är väl så det ska vara när man är vuxen?
Hur som helst så har jag planerat att lägga upp lite bilder från lördagens kalas, vilket i övrigt gick förvånansvärt bra! ;-)

Ormtårtan


Alvin är piffad och klar, Tova ligger lite efter i planeringen


Nu är Tova partyklar också


Kusinerna vitaminerna


Som sagt nöjdare kille får man leta efter.


Lite girig har han blivit med efter alla presenterna. Han förväntar sig nämligen paket varje dag när jag kommer hem från jobbet nuförtiden.




Kommentarer
Postat av: mojmoj

Älskar mina barnbarn. Vilka glada miner!

Puss puss Mojmoj

2010-09-23 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0