En liten tävling och en dos positivitet är aldrig fel

Är med och tävlar om en rolig fylla-i-bok på Lindas blogg: http://www.bloglovin.com/m/1925519/129053468/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnd3dy51bnQuc2UlMkZibG9nZyUyRmJsb2dnLmFzcHglM0ZibG9nZyUzRDk4NjU0OCUyNmJsb2dnZW50cnklM0QxMDU4OTY4

Oj vilken lång länkadress det blev. Men den stämmer säkert =)

För övrigt är det positiva dagen imorgon för alla som missat det! Den börjar klockan 8.00 och slutar antagligen när tålamodet är slut. Jag vet inte vem som hittat på det men det var nog nån optimistisk person på Facebook.
Jag ska verkligen anstränga mig, och misstänker att det kan gå ganska bra eftersom jag är på jobbet till imorgon kväll och därmed minskar risken för ett sammanbrott här hemma.
Får se hur det går för min bättre hälft ;-)

Vill du delta och fira denna dag så kan du leta rätt på Facebook-gruppen och läsa mer där, eller helt enkelt bara le och vara glad hela dagen! Lycka till alla småbarnsmammor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0