Är lite kär

Eller snarare frälst kan man nog säga! Jag erkänner att jag älskar Ullared! Vilken fantastisk, härlig, hysterisk, stressande, stor och framförallt bILLIG affär!
Människorna däremot var bland de mest ohyfsade jag stött på. Eller snarare knuffats med ;-) Blev påkörd, armbågad och inträngd i olika hörn utan ett enda "ursäkta". Jag körde också på några stycken med kundvagnen men jag bad åtminstone om ursäkt och log lite nervöst.

Har fyndat ALLA julklappar, kläder till mig, kläder till barnen, 2 t-shirts à 20 kr till Johan (generöst) och en del saker till hemmet. Och jag längtar redan till nästa resa. Skulle helst bara skippa den 6-7 timmar långa bilresan och även skippa punkteringen utanför Norrköping nästa gång ;-) Men 4 blonda fina flickor löser allt med lite leenden och tur!

Ska passa på att be alla mina bloggande vänner om ursäkt också för jag kommer inte läsa de 67 olästa blogginläggen som Bloglovin ville att jag skulle göra. Jag orkar helt enkelt inte.

Visst är hon duktig på att tanka, piggelin Bella kl 4 på morgonen


Och världens bästa och lugnaste chaufför Caroline! En riktig pärla =)


Lena orkade inte riktigt hålla sig vaken


Men två andra var ganska laddade trots den tidiga timmen


Punkering in the middle of nowhere


Äntligen!


En aning laddade!


Färdiga dag 1


Det ultimata boendet


Yes då var vi nog klara för hemfärd igen


Och här är min del av fynden!



Nu är det nån som mumlar ordet "trailertrash" här bredvid. Han är bara avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: Eli

Åh så härligt/kul/skojigt/ det såg ut!! Underbart med massa fynd och skönta att ha alla klappar färdiga!!!

Åh va jag också vill dit -nyss!! =)

KRAM

2010-09-29 @ 10:20:16
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0