Om glädjen att slippa laga mat

Jag har just insett att detta är en riktigt bra vecka, iaf i matväg. Först och främst har jag en man som när han väl lagar mat så gör han det till ett helt kompani. Mao man kan äta resterna i flera dagar efteråt. Gott är det också vilket är ett plus i kanten. (ja kära älskling nu fick du en fin komplimang).

MEN det bästa av allt med denna vecka. I torsdags blev vi bjudna på middag hos bästa Bella med familj. OCH, lyssna på detta, vi fick MATLÅDOR med hem. Hur lyxigt är inte det?

Sen idag ringer en kompis till Johan och bjuder oss på middag ikväll. Kommer dit i all hast efter jag jobbat klart och vad finns där? Jo en hel thaibuffé! De måste ha stått vid spisen sen frukosten ungefär. OCH, hör och häpna, vi fixk MATLÅDOR med hem!

Life is good.


Kommentarer
Postat av: karin

Jag vill ha dina vänner!!!!!

2010-10-24 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0