Nu är jag lika hipp som alla andra

Idag dök den upp, min nya telefon! Jag är egentligen ganska ointresserad av teknikprylar, men jag erkänner att jag är rätt glad över att vara ägare till en Androidmobil. Enligt vad jag hört ska den väl vara som en iPhone? Jaja bara man kan surfa på den. Och knäppa kort med icke suddiga objekt. Och skicka sms. Och RINGA förstås.
Kanske till och med att jag skriver ett litet blogginlägg på lunchrasten någon dag?
Men först ska jag vänta till batteriet laddat klart. Sen ska jag svära en hel kväll för jag inte fattar hur den fungerar. Sen ska Johan ledsna på mitt mobilpillande. Och till sist ska jag ringa Bella för jag tror att hon kan allt om datorer och detta är väl typ som en dator?

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0