Mammas förråd = en guldgruva

Nostalgitrippen var på hög nivå häromkvällen. Jag hade åkt med barnen hem till mamma i Årsta för att leta lite gamla leksaker i förrådet. Att man kunde bli så lycklig av att återuppleva gamla skolkort, transormers och LEGO trodde jag inte ;-) Sen kanske man inte är fullt frisk om man spenderar en fredagkväll ensam i köket med att bygga Lego??

Hur cool är inte denna transformer från mitten av 80-talet? Känner du igen den brorsan? Mamma påstår att den var min nämligen.



Leeeeego i stora lass!! En perfekt sysselsättning en fredag kväll.


Ca 2% av brorsans gamla bilar som Alvin ska få "låna". Eller som han säger: "Tissan behöver ju inte ha dom längre, jag får leka med dom!"


En del av mina gamla dockkläder. Hur cool är inte den chockrosa 80-talsjackan? Sen är jag inte säker, men jag tror att en rumpnisse haft den gröna outfiten.


Äkta Heligt vatten på flaska!


Och nu till några saker ni kanske inte visste om mig: Jag kan köra häst-och vagn så bra att jag vunnit en pokal, jag har varit rödhårig, jag är ett stort fan av 4H och var tydligen en mästare på pingis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0