Lovely weekend

Nu njuter jag en LEDIG HELG och har idag firat detta genom loppis och sen korvgrillning med Bella + kids nere vid badet! Underbart väder! Så underbart att Alvin tänkte bada i  galonstället så snälla Fredde stack hem till oss och hämtade ombyte. Johan hade nämligen en dag att greja lite hemma vilket inte skett sen Augusti tror jag.

Detta grejandet har resulterat i att det stinker bensinmack i källaren. Han har påbörjat projekt såga-isär-och-plocka-ner-oljetank-så-vi-kan-ordna-ett-förråd. Smells like hell och vi kan inte använda tvättstugan innan det är klart tror jag. Men ÄNTLIGEN händer det grejer. Dock ringde Johans farmor och tyckte han borde ha nåt slags stöd i form av en vän med sig därnere ifall han svimmade av ångorna. Jag sa att jag borde höra ifall det är tyst onormalt länge.

Imorgon fortsätter firandet med en slapparmorgon och sen inredningsparty hos Bella. Sen ska jag drömma om när barnbidraget kommer och försvinner på onsdag.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som en bra helg.

Kul att du har slängt upp en blogg.

2010-10-17 @ 12:31:00
URL: http://stinarosen.wordpress.com
Postat av: mojmoj el bobo

Mormor älskar sina barnbarn!!! Blev såååå glad att bara se korten nu söndag kväll.....efter denna smärtfulla vecka i "gallans" tecken. Fina barnbarn=fina föräldrar....har jag lärt mig Puss puss Anna och Johan

2010-10-17 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0