Livat var det här?

Jag hade glömt att jag har en blogg.

Jag är en ofrivillig jobbaholic utan ett socialt liv. För när man inte ens kan integera (?) med folk över internet då är det illa. Jag ringer och trakasserar vissa utvalda på bussen till och från jobbet och under mina snåla raster, utan att egentligen ha något att säga. Men jag tänker att det kan ju vara bra att folk vet att man lever så kan de sprida budskapet.

Imorn ska jag vara LEDIG och ta med barnen och hålla oss borta från huset medan Johan förser vardagsrummet med byggdamm. Sen ska vi äta mat hos bästa Bella! Och sen ska jag hem och antagligen städa.

Så det var allt. Jag har inget viktiga hjärnceller kvar för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Du är så rolig -sprida budskapet!! =)

Tycker iofs att det är rätt sunt att du inte bloggat så mkt nu när du jobbar och sliter -tiden räcker ju inte till allt!

Du är duktig som jobbar o sliter!!



Tack för kommentaren på bloggen! Tror också att det kan va nyttigt att läsa boken -kanske blir en slags bearbetning fast på ett annat sätt liksom.

Har du pratat m henne i nån tråd på fl alltså? Ja, livsvilja x100 000 000 lär hon definitivt ha. Kan inte föreställa mig smärtan att förlora barnen -fruktansvärt!



KRAM till dig

2010-10-31 @ 15:18:50
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0