En liten prövning

I morse var första gången i världshistorien som jag ensam skulle göra iordning 2 barn, tvinga två hundar att göra sina behov, göra iordning mig själv OCH hinna lämna barnen hos dagmamman INNAN 9-bussen till stan gick. Jag har alltså sedan Tovas inskolning blivit klar (dvs i fredags) inte behövt åka till jobbet förrän framåt lunch vilket betytt att jag sluppit denna morgonstressen. Och tänka sig att jag fixade det utan alltför många svettattacker och psyko-mom-röst!

Tjoho! Det bådar gott för framtiden då jag har ett jobb där jag måste infinna mig kl 8 varje morgon.. hövva.

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja fyy dom dagarna är inge skoj..har dagar ibland när jag börjar 8 och ska fixa/lämna ungar.Tur det inte händer så ofta,annars har vi oftast 9 men det kan bli stressigt det me!!

2010-10-20 @ 20:14:02
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0