Utmaning

Jag antar utmaningen från Eli för den var inte så svår och jag hinner precis innan jag måste fixa mig inför jobbet.


4 tv-program som jag glor på... Desperate Housewives, Cougar Town, En svensk serie på SVT1 som jag inte vet namnet på och sen är det inget mer så jag fixade inte riktigt den utmaningen.

4 saker jag gjort idag... Vaknat av hundskall pga en man som kom hem igen för att hämta nycklar, lagt mig och somnat om, vaknat igen och lämnat barnen hos dagmamman och sen spikat fast en taklist.

4 saker jag längtar efter... Nytt jobb (=mer pengar), nya badrum, JULEN och såklart min bror och far.

4 grejer på min önskelista... Presentkort på IKEA, en ny kyl/frys, Filippa K muggar och ett körkort

4 saker jag hatar...  Våldtäktsmän och andra liknande våldsutövare på barn och vuxna, tanken på att våra grannar ska flytta, fästingar och slask!

4 som jag utmanar... Karin, Vera och Lottiz


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är verkligen bra på att räkna :) hehehe

2010-11-15 @ 15:09:11
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0