Denna i-landsångest

Nu har jag köpt en jacka och den är svart.
Den är jättesnygg, men som sagt svart.

Så ångesten fortsätter..

Jag har en tanke på att bege mig tillbaka till Team Sportia för att prova jackorna där igen. Det var nämligen en annan jacka jag gillade också och den är åtminstone inte svart, den är grå.
Men eftersom Johan var med till affären och såg allmänt less ut hela tiden så blev jag stressad och spontan köpte en jacka för husfridens skull.

Här är i allafall bilder på jackorna så nu får ni vara så snälla och rösta lite. Den jackan jag har är den som är vit på bilden, men svart variant som sagt. Den grå är 400 kr dyrare än den svarta, snygg men kanske lite för lång i modellen. Den svarta är billigare än den grå, snygg men som sagt samma färg som på alla andra kläder jag äger.

Efter detta i-landsproblem är ur världen kanske man skulle sluta vara egoistisk och lägga lite pengar i en bössa eller nåt istället.



Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

den gråa varianten e skitsnygg, min MAMMA har köpt den:) jag försööökte övertala JAG kunde få, men icke

2010-11-21 @ 08:44:00
Postat av: Lotta

Åh jag vill ha en sån som den översta fast svart... men här lyckas jag inte hitta nån sån. Det blir lite dyrt att åka till Sverige för att köpa en... Här styr också husfriden när det kommer till shopping så för husfridens skull måste jag alltid åka ut själv om jag ska ha nåt (med en vild bebis i släptåg...) och då brukar det sluta med... ingenting!

2010-11-21 @ 12:27:27
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Fia

LÄTT den gråa!!! Mycket mycket mycket snygg! (det är även den första men inte riiiiktigt lika...) :-D

2010-11-21 @ 21:35:16
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: jessica

snygga båda två..fast jag gillar den översta mer ;)

Kram!

2010-11-21 @ 22:37:36
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Eli

Båda två var jättesnygga modeller, men du måste känna vad som passar dig bäst.

Jag skulle köpt den översta om jag köpte -fanns den inte i fler färger?

Lycka till!

Kram



Och kom ihåg att svart alltid är snyggt -även om allt annat också är svart! =)

2010-11-22 @ 18:27:14
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0