Beslutet

Japp då var jackbeslutet fattat. Tydligen fattade jag beslutet innan jag läst de tre senaste kommentarerna eftersom jag nu är ägare till en GRÅ vinterjacka ;-)

Men den är snygg faktiskt. Den svarta med, men jag var tvungen att go lite wild and crazy och välja en mer vågad färg... alltså grå dårå.

Nu ska vi se om jag får ett ryck ikväll och spikar upp ovanförköksskåpenlister eller inte. Ska natta Alvin först så gissar på inte.

Kanske blir lite lussebullsbak istället? Fast gissar på inte där heller för det vore helt otroligt om jag fick ett sånt ryck!

Natta barn var det ja...

Kommentarer
Postat av: Fia

RÄTT VAL! :-D Men vaddå de tre senaste? En av dom tre röstade faktiskt på den gråa... ;-)

2010-11-22 @ 20:05:29
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

rätt val, jag "votade" ju på den grååå:) nä men dom va snygga båda två!

2010-11-23 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0