Välkommen sommar

Vilket stråååålande väder! Har brända axlar och smutsiga tår, precis som det ska vara när sommaren kommer!
Kanske därför man inte bloggat på ett tag också? Eller nej det beror mer på sjukstugan som rådit här i en vecka nu.
Först Alvin som ockupperat vårt sovrum och sett ungefär 250 filmer om dan på datorn, och nu Johan som ligger dagarna i ända och glor. Men aknske lika bra att bli av med det värsta uppkopplingsberoendet ;-)
Trots feber och förkylning har vi ändå varit ute varje dag, Alvin är ju knappast lugnare inne ändå så lika bra att morsan får en bränna samtidigt ;-)

Usch nu kom jag av mig för hunden fes så illa så jag snart spyr! Fy vad har hon ätit?

Jaja ska väl stänga av så Johan får ligga här i odören istället.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha jäkla hund då :-p

Knivsta marknad är ungefär som den på Vaksala torg.

Tyvärr så verkar den bli sämre och sämre för varje år.

Den var väldigt stor förr men har blivit något mindre men det har varit en tradition sedan jag var liten eftersom jag är uppvuxen där.

Får se hur den är nu i år.Hoppas på fint väder ås man kan åka.

Hoppas allt är bra med er :-)

Va jättelänge sen jag träffade alla :-(

2010-05-19 @ 20:40:51
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0