Torsdagsmys

Blev mer eller mindre utschasad hemma då det kollades på hockey i vardagsrummet, Svampbob i vårt sovrum och var sovande barn i de övriga sovrummen. Hade ingen lust att stirra in i köksväggen så jag knallade över till Bella och har nu snott hennes älskade laptop och sitter inlåst på toa... haha nä jag sitter i soffan.
En LCHF-kladdkaka, jordgubbar, grädde och ett glas vitt med trevligt sällskap är toppen! Och bra för vikten för nu är det - 14 kg detta år. Ska ner minst 8 kg till innan året är slut och det borde jag nog fixa.
Sen undrar jag vilka dårar det finns alltså?
Jag säger bara 2 ord - Lyxfällan och Grannfejden.
Nä nu får jag vara social igen, så fort Bella lagt på luren ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0