Nästan barnledig

Ja så fyndig man kan vara! Fast Johan får ta åt sig det mesta av äran (?) av förra inlägget, jag är inte sådär kvicktänkt egentligen... Enligt honom får han nämligen bidrag för att vara gift med mig. Tack för den! ;-)
Men kul hade vi när humorn nådde sin absoluta botten!

Jag kanske borde hålla bloggen på den nivån jämt?

Nu har vi blivit nästan barnlediga här hemma, dvs Alvin sover hos mormor. Och eftersom Tova är en liten skalman, med en inbyggd mat- och sovklocka, så har hon i vanlig ordning slocknat kl 19. Skööööönt har jag det nu. Har just gjort klart maten med så idag blir det bara jag och Johan vid bordet. Tror nästan vi ska fira lugnet med att sitta på verandan. Men först ska jag hämta in honom från rabatten. Jag gillar att jag har en man som tycker om att vara i rabatter. Gillar det mycket faktiskt!

Och denna "ledighet" betyder att jag ska åka till IKEA imorgon. Fick nämligen present av min mamma på mors dag (ja hon har missat poängen lite där), ett kort + 500 kr så nu ska det shoppas lite smått och gott. Tusen tack älskade mamma!!
Tova ska såklart följa med för hon är lite för liten för att vara hemma själv, men hon gör ungefär lika mycket väsen av sig som handväskan så man kan nästan säga att jag åker själv ;-)





Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny och lina

du e rolig du annakarin! like your humor:-) hoppas du får d mys i morgon på ikea!!!

2010-05-31 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0