En sån där lista igen

Och bara för att tänka på nåt annat så hittade jag en till sån där rolig lista på Fias blogg denna gången. Så nu ignorerar jag det faktum att ingen brydde sig om min förra och gör helt enkelt en till! Kul va?



1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej aldrig faktiskt! Förutom när batteriet tar slut. Herregud jag kommer få en hjärntumör..

2. Vem såg dig senast naken? Förlossningsläkaren. Nej då jag skämtar såklart.. det var faktiskt Johan

3. Hur såg du ut på högstadiet? Tjock, crockerjeans (uppklippta nertill) championtröjor. Omg inte konstigt att man var singel.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Smärtare än nånsin!

5. Hur var du på dagis? Tjock och ganska poppis tror jag. Gick dock hos dagmmamma så det var bara ca 5 andra barn man behövde bli poppis hos

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Ganska glad och roande tror jag

7. Har du celluliter? Ungefär lika många som månens har kratrar

8. Biter du på naglarna?
Nej inte längre!

9. Har du något handikapp? Enligt Johan såpass många att han får bidrag för att vara gift med mig. Men nej bara lite lätt minnesförlust vad jag är medveten om

10. Är du rädd för att få hängbröst? Rädd för att få? Nej det är för sent för det.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Varken eller faktiskt. Kan inte definera det där överhuvudtaget.

12. Svär du mycket? Ja alldeles för ofta.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Självklart, jag är trevlig mot alla som kommer oinbjudna till vår dörr

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Får väl bli en etta då

15. Tror du på utomjordningar? Jajemensan!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Kebab med ris och sallad. Skulle valt pizza egentligen för då kan man variera toppingen, men kom på att jag inte kommer vara särskilt snygg och smärt om 20 år då.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Just nu allt med kolhydrater, men annars får det väl bli surströmming (nej tack Isabelle)

18. Har du blivit arresterad? Nej inte vad jag minns

19. Ljuger du? Nääeeee aldrig!

20. Har du kysst en polis? Nej inte vad jag minns

21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej men kanske tvärtom? De brukar alltid vända på vår uppfart..

22. Har du någonting att dölja? Ja magen, låren och tuttarna bland annat

23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, nån nyckelring tror jag och en sån där manick man tar kundvagnar med

24. Är du/har du varit gift? Ja i snart 2 år faktiskt

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Aldrig, orkar för det första inte cykla 2 mil till stan och för det andra inte hem igen med Johan på pakethållaren.

26. Kan du laga cyklar?
Jajemesan! Iallafall skruva fast nya trampor

27. Kan du fixa med bilar? Japp! Iallafall städa ur gamla matlådor ur baksätet och montera fast bilbarnstolar men inte mycket mer..

28. Brukar du köra om? Ja jag cyklar jättefort ibland.

29. Kan du baka bröd? Kan jag nog säkert om jag försöker. Scones minns jag att jag gjort räknas det?

30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja faktiskt

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Svenska Hollywoodfruar


Kommentarer
Postat av: Fia

hhahahahaha!UNDERBART!!!!! :-D

2010-05-22 @ 21:06:31
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Veronica

Dun är bara sååå rolig :-D

2010-05-25 @ 17:46:40
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0