Dålig kondis

Man veta att man har dålig kondis när man flåsar som en kossa innan man ens hunnit fram till gympasalen ;-)
Var på säsongens sista Aerobicspass idag som var ett Step-up-pass istället, skitkul och skitjobbigt! Som sagt synd på den självförvållade kondisen bara ;-)

Annars då? Jo barnens gudmors bror som jag pratade om härom inlägget fick en yttepytte bebis idag! Allt gick bra och alla mår bra under omständigheterna. Yttepytten vägde drygt 800 gram och var ynka 35 cm lång, lite ironiskt med tanke på hans pappa som är 204 cm. Men bebisen blir nog en långis till sist som resten av familjen (Karin är inte så kort hon heller ;-)

Sen händer det väl inte så mycket. Sitter här i 3 timmar gammalt svett så ska masa mig in i duschen. Före midnatt är målet så ska ta min dåliga kondis och se om jag kan lyfta benen över badkarskanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0