Segt internet..

.. är ursäkten för att jag inte bloggat på ett tag. Idag är det snabbare av nån anledning så passar på att skriva lite.

Har haft en underbar dag på stan med Bella UTAN BARN! Första gången jag åkt själv till stan sen inann Tova föddes för 7 månader sen. Dock blev det lite shopping till barnen trots att jag skulle vara ego, och det enda jag egentligen skulle köpa blev det inget av - utgångskläder tills imorgon! Men hittade ett par riktigt snygga (och billiga) stövlar, en turkos handväska o lite annat smått och gott istället. Ska leta rätt på lite gamla paltor i garedroben istället.

Så imorn då blir det första festen på 1,5 år. Ska bli riktigt kul!! 8 mammor från Björklinge ska ses och släppa alla måsten för en kväll och bara ha roligt och vara ansvarslösa ;-) Nja inte helt då, man lär väl ta sig hem och sova en sväng för bakissöndagar existerar inte längre ;-) Sen hade jag tydligen lovat Bella att komma över med kidsen på söndag så hon slipper vara bakis själv med barnen. Kan vi kura ihop oss med småtjejerna i soffan...

Nepp ska ta och rota lite bland kläderna, jag misstänker att det blir nåt... svart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså, det blev klassikern? Handla till barnen.. Tänk att man alltid gör så -nästan aldrig till sig själv, bara till barnen. Men det är ju roligt!

Kul att du hittade lite saker till dig själv iallafall! Och du -svart funkar ju alltid och det är snyggt! KRAM o ses imorn

2010-03-19 @ 21:20:58
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0