Sammanträffanden eller ödet?

Det har hänt och jag har hört en del roliga sammanträffanden på sista tiden. Ni vet när man just tänkt ringa en person och tar tag i mobilen i samma sekund som personen i fråga ringer dig. Eller när man planerat att köpa nåt som man upptäcker är slut i affären, och sedan kommer över nåt som faktiskt var ännu bättre. Lite meant to be!

Här började det igår då jag och Johan pratade lite löst om att vi borde hitta ett väldigt litet databord som får plats i vårt sovrum. Vitt skulle det vara och speciella mått. Och vad hittar vi på IKEA idag? Ok nu finns allt på IKEA, men inte så ofta precis såna databord man vill ha och som kostar 99 kr!!! Vilket kap!

Sen var tyvärr tyget jag skulle köpa slut, men kanske var det meningen för ikväll berättade min aerobicstränare att hon har ett par meter jättefint barntyg över som hon undrade om jag ville ha. Ska kika på det på tisdag men är nästan redan säker på att det också var meant to be.

Nåt som händer rätt ofta är att jag och Karin lyckas synka saker. Idag senast lyckades vi klä oss i princip EXAKT likadant på aerobicspasset, trots att vi aldrig ens sett varandras träningskläder! Men här handlar det nog om telepati ;-)

Ja detta är ju rätt ytliga saker men ganska kul ändå när det händer en del på samma dag.

Låter det svamligt? Är en aning trött efter denna hektiska men roliga dag och mina 4 timmars sömn förra natten. Kanske sova litegrann, det låter rätt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0