Påskfirande

Jag tror minsann vi klarat oss från magsjukan, jag och barnen! Tjohooo! Men säger *peppar peppar* för det är 2 timmar kvar tills de 48 timamrna har gått. Men inga känningar what so ever så räknar kallt med att det går bra.

Har haft supermysiga dagar med barnen och en svag karl på soffan faktiskt. Idag blev det lite tom lite påskpysslande och Alvin pysslade i hela 15 minuter! Hahaha rekord för att vara honom ;-)

Men vi kommer inte fira Påsk så mycket alls iår. Kanske att min mamma och johans syster med familj kommer hit men tror vi skippar hela påskbordet och bara äter nåt vanligt ihop, kanske målar lite ägg för barnens skull.
Men så är ju påkmat så gott (om man orkar laga det) så hoppas ändå på att vi blir bjudna till Johans pappa med familj på lite påskbord. Har köpt en gå-bort-blomma för säkerhets skull ;-)

Imorn ska Johan jobba igen men jobbar halvdag så han är hemma till tolv. Får bli en sväng till Gränby då och handla GODIS! Så otroligt sugen jag varit på sistone, så tror nästan jag ska välja en dag i helgen och fuska med en godispåse. Har faktiskt inte ätit godis alls detta år så då är det berättigat va?

För övrigt så sa Alvin nåt underbart idag när vi var ute och gick, bara han och jag.

"Mamma jag vill inte byta dig mot nån annan mamma! Och jag lovar att aldrig sälja dig heller!"

Hahaha älskade lillfis! Man bara smälter, och funderar på varför han ens tänkt tanken på att sälja mig?? ;-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahaha va roligt sagt :-)

Maja sa häromdan:Eftersom din mamma är död och är i himlen så kan jag vara din mamma.Gullunge!!

Fick förklara att det inte funkar så :-p

Klart du ska unna dig godis.

Det är ju påsk och du är så duktig.

Får ses nåt snart.

Glad påsk!

Kram

2010-04-02 @ 19:21:15
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0