Magsjuka

Inatt åkte Johan på en rejäl magsjuka. Det lät inte kul kan jag säga! Men sen dess har det varit bra, fast han är helt sänkt. Men så blir ju karlar alltid lite sämre än oss kvinnor av nån anledning?! Den som kommer på varför borde vinna pris ;-)
Ok det är JÄTTESYND om honom, på riktigt faktiskt. Men så blir man ju lite ego och sitter bara och hoppas på att man ska slippa det själv! Fast som sagt förut så är det ju inte helt fel med lite mer viktminskning ;-)

Men mest synd tycker jag faktiskt om Alvin som skulle fått åka till Nickis idag, och skulle varit påskärring imorgon på påskfesten hos dagmamman, men nu måste stanna hemma och umgås med morsan! Stackars stackars barn! Men så länge han inte spyr så är det ju bra.

Denna magsjuka har jag ändå räknat kallt med vi andra ska klara oss. Ganska ologiskt men jag tycker det vore rättvist eftersom Johan klarade sig förra gången den härjade här hemma. Alltså borde det vara vår tur nu eller hur? Ja så får det nog bli!!







Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag trivs verkligen :-)

Hoppas ni klarar er från skiten.Bläää!!!!

Får ses snart :-)

KRAM

2010-03-30 @ 21:33:31
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0