Intensivt

Idag har jag försovit mig, lämnat Alvin i lokalen, plöjt hem och gått ut med hundar, skottat uppfarten, lagat mat, städat litegrann, hämtat Alvin igen, plöjt till en lekdejt med mammamaffian, åkt till stan och storhandlat, varit på aerobics och sen skippat stretchen för att ila hem till Desperate housewives. Nånstans där under dan satt jag ner. Det var nog på lekdejten. Jo och i bilen påväg därifrån också.

Hann tom sminka mig också eftersom jag lovat mig själv att inte vara sunkig längre. Är dock ett snusko just nu för har inte ens duschat efter träningen. Herregud det var ju säsongspremiär av hemmafruarna! Vem har tid att tänka på renlighet då?

Ja hursom så var jag bara tvungen att berätta om min dag idag. Älskar faktiskt såna här dagar för man har inte tråkigt en enda sekund och man hinner knappt tänka på den förbannade snön som är drygare än en flaska Yes.

Men nu bör jag nog dusha. Ser det som ett tecken när hunden just tvärvände i dörröppningen, fnyste och sprang härifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0