Härliga morgon!

Eller inte?! Jag tycker att kl 6 är en dålig tid att kliva upp varje morgon, men tydligen har barnen bestämt att det är en alldeles ypperlig tid att vakna på! Försökte tom lägga dem senare igår kväll men det hjälptes inte så mycket.
Men Alvin var så rar när han vaknade. Kravlade ur sängen och viskade med lite väsande röst:
"Mamma jag smyyyyygej upp så du fåj vila lite längje" Sötis!!
Sicken otur då att lillsnorpan blev tokhungrig i samma sekund ;-)

Tror för övrigt jag fick min förklaring igår till varför jag är lite trögtänkt. LCHF-metoden! Var Lotta som berättade att dieten kan göra en lite segare i hjärnan. Vilket dilemma: Gå ner i vikt eller ha en hjärna som funkar?
Eller med andra ord: Snygg och dum eller ful och smart?

Verkligen inget lätt val ;-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaah! Du är bara FÖR underbar Anki!!! :-D

2010-03-12 @ 20:08:33
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0